فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

امنیت دسترسی به خدمات اینترنتی بانک ها، بسیار مهم است!

درست است ... اینترنت زندگی همه ما را به نحو مطلوبی دگرگون کرده... و این تحول البته در حوزه پول و اعتبار، مورد اقبال عمومی واقع شده است. افزایش سرعت خدمات بانکی،

کارآمدی مؤسسات مالی اعتباری، صرفه جویی در زمان و حتی کاهش ترافیک شهری، کمترین مزایای استفاده از "اینترنت بانک" است که کمابیش توجه کاربران ایرانی را نیز به خود جلب کرده است.

خیلی خوب، خیلی سریع، خیلی ساده ...

حتی از طریق یک اتصال معمولی به اینترنت، می توانیم بسیاری از فعالیت های بانکی وقت گیر و مهم خود مانند انتقال وجه، دریافت صورت وضعیت، اطلاع از آخرین رقم موجودی، پرداخت قبوض، خرید کالا و ... را انجام دهیم، آن هم به صورت موفقیت آمیز!

بله ... خدمات اینترنتی بانک ها، خیلی خوب، خیلی سریع و خیلی ساده هستند؛ اما آیا می توانیم عبارت "خیلی امن" را هم قاطعانه به این فهرست اضافه کنیم؟ چند درصد از افرادی که از خدمات "اینترنت بانک" استفاده می کنند، بویژه آن هایی که مشتری دائم این خدمات محسوب نمی شوند، از امنیت کامل در هنگام فعالیت های مالی و اعتباری برخوردارند؟ آیا صرف اینکه مبلغ زیادی را جابجا نمی کنیم و یا تنها برای پرداخت قبوض یا اطلاع از موجودی حساب از اینترنت استفاده می کنیم، می توانیم احساس امنیت کامل داشته باشیم؟ آیا به صرف این که امنیت مؤثر فرآیندهای مالی، از طرف بانک خدمات دهنده تأمین شده باشد، کاربران خدمات "اینترنت بانک" به طور کامل از تهدیدهای امنیتی مصون خواهند بود؟


موضوعات مرتبط: درس هفدهم امنیت دسترسی به خدمات اینترنتی بانک ها، بسیار مهم است! ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, | 10:35 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon